FMT Group nuk është i fokusuar vetëm në shitjen e produktit, por rëndësi të veçantë i kushtohet edhe shërbimit dhe mirëmbajtjes së tij.

Në FMT Group, skuadrat tona të mirë trajnuara dhe të kualifikuara ju ofrojnë një shërbim të perkryer Pas-Shitjes për të siguruar një satisfaksion maskimal. Ne kërkojmë të kemi një feedback pozitiv nga klientet tanë. Kjo është arsyeja pse ne sigurohemi që Departamenti Pas-Shitjes të përmbushi çdo kërkesë të klientëve tanë në kohë.

Çfarë ëshë mirëmbajtja periodike?

Çdo paisje si gjeneratorët, stabilizatorët e tensionit, UPS kanë nevojë për mirëmbajtje dhe servis.

Kontrollet dhe serviset duhet të kryhen vazhdimisht dhe periodikisht, në mënyrë që paisja të punoj në mënyrë efiçente për një kohë të gjatë.

Këto kontrolle dhe servise quhen Mirëmbajtje Periodike.

Këto servise mund të performohen:

  • Vetëm kur është e nevojshme (raste emergjence), kur servisi kërkohet.
  • Kur ju firmosni kontratën për mirëmbajtje periodike për paisjen.

Pse nevojitet Mirëmbajtja Periodike?

Shumë nga ju mund të mendoje pse ju nevojitet mirëmbajtja kur paisja është blerë me garanci? Çdo problem dhe avari duhet të zgjidhet nga specialistët tanë pasi paisja është në garancinë tonë.

Ky koncept është i gabuar pasi garancia vlen vetëm për defekte të cilat vijnë si pasojë e prodhimit dhe montimit të paisjes në fabrikë. Problemet ose avarite të cilat vijnë si pasojë e keqpërdorimit të paisjes, ose përdorimit të saj jashtë limiteve të paracaktuara, e nxjerrin paisjen nga garancia. Për të anashkaluar këto probleme duhet të mbështeteni tek MIRËMBAJTJA PERIODIKE.

Sigurisht, opsioni i parë është i gabuar dhe e dëmtonë paisjen. Mund të shkaktojë skadimin e garancisë për këto paisje, ndërsa opsioni B jep mundësinë që paisja të jëtë vazhdimisht në kontrollin e specialistëve.

MIRËMBAJTJA

Skuadra jonë e mirëmbajtjes është e përkushtuar tju ofroje ju me kualitetin më të lartë të shërbimeve dhe të riparimeve, me një pergjigje të shpejtë 24/7. Ne ofrojmë një shumëllojshmëri kontaktesh mirëmbajtje në bazë të kerkesave tuaja. Ne nuk ofrojmë thjesht kontakte diverse për sherbimin dhe mirëmbajtje, por ne i përshtatemi kërkesave të klientit tonë me një kontratë të personalizuar.

RIPARIMI I GJENERATORIT

Ne ofrojmë një varietet zgjidhjesh innovative dhe efektive nga një servis normal deri në riparime duke përfshirë edhe zëvendësim të të gjitha pjesëve të dëmtuara, riparimin e pompave, pastrimin e kokave të cilindrave dhe radiatorëve, dhe përdorimi i pjesëve të këmbimit autentike për të siguruar operim të besueshëm dhe afatgjatë.

SHËRBIMI ME THIRRJE TELEFONIKE

Shërbimi jonë me thirrje telefonike është i gatshëm 24 orë në ditë nga një personel i mirë trajnuar teknikesh dhe menaxheresh teknikës me eksperiencë mekanike dhe elektrike.

3000Pjesë Këmbimi
1500Ndërrim filtrash
15000 ltNdërrim vaji
100 %Kënaqësia e klienteve

Çfarë benefitesh përfitohen nga mirëmbatja periodike?

 

  • Për të siguruar që paisja do të jetë e qëndrueshme dhe do të japi performancë të lartë.
  • Me anë të kontratës së mirëmbajtjes periodike mund të përfitoni çmimet më të mira për servise dhe kontrolle.
  • Ju siguron që paijsa nuk do të dali jashtë garancisë nga defektet e ndryshme.

Keni ndonjë pyetje?

Na kontaktoni ose plotësoni formularin e kërkesës për shërbim

Kërkesë Oferte